Vision

The Gateway for Myanmar Food Industries.


Mission

  • To improve the quality of local food products
  • To link the various stakeholders in the local and international food supply chain
  • To aid the export activites of local food processors
  • To improve the knowledge, technology and quality of local food processors

Objective

Achieve all round producitviity increase through systemagic development of production capabilities of local food processors.


Work towards he improvement of local quality standers in line with international levels leading to the development of wide spread value added quality products which can effectively compete in the local and international markets .


Increase the contribution of foods processed secotor in export promotion and import substitution through development of international level high quality value added products. Aid local food industries in penetrating sales, marketing and expansion of international markets.


Improve supply chain management of raw material suppliers, finished goods manufactures and buyers for faster and easier linkages.


Undertake human resource development and information dissemination activities to improve the information and knowledge base of local food processors.


To work towards the growth of new enterprises in the food industry of increased business opportunities and skilled workforce.


To establish market linkages with local and foreign business organizations and associations for cooperation in the areas of knowledge and market access.


အသင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္

၁. စားေသာက္ကုန္ထုတ္လုပ္သူမ်ား၏ ထုတ္လုပ္မႈစြမ္းရည္ စနစ္တက်ဖြံ႕ၿဖိဳးရွင္သန္တိုးတက္ ေစျခင္းျဖင့္ ကုတ္ထုတ္လုပ္မႈတိုးတက္လာေစရန္ (Productivity Increase)


၂. ျမန္မာႏိုင္ငံထြက္ စားေသာက္ကုန္ပစၥည္းမ်ား၏ အရည္အေသြးစံခ်ိန္စံညႊန္းမ်ားအား ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီတိုးတက္လာေစရန္ႏွင့္ ျပည္တြင္းျပည္ပေစ်းကြက္မ်ားတြင္ ရင္ေပါင္တန္းၿပိဳင္ဆိုင္ထိုးေထာက္ေရာင္းခ် ႏိုင္ေသာတန္ဖိုးႏွင့္ကုန္ပစၥည္းမ်ားက်ယ္ျပန္႔စြာထုတ္လုပ္လာေစရန္။ (Value Addition)


၃. ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီအရည္အေသြးျမင့္မားေသာ ျပည္တြင္းျဖစ္ တန္ဖိုးျမွင့္စားေသာက္ကုန္ပစၥည္းမ်ားထုတ္လုပ္ႏိုင္လာျခင္းျဖင့္ ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္ သြင္းကုန္အစားထုိးလုပ္ငန္းမ်ား၊ ပို႔ကုန္တိုးခ်ဲ႕ေရးလုပ္ငန္မ်ားတြင္ စားေသာက္ကုန္က႑မွ ထိေရာက္စြာပါ၀င္ကူညီေဆာင္ရြက္ႏိုင္ေစရန္။


ျပည္တြငး္ျဖစ္ စိုက္ပ်ိဳးေရးအေျခခံစားေသာက္ကုန္မ်ားအတြက္ျပည္ပေစ်းကြက္မ်ားအားရွာေဖြထိုးေဖာက္ ေရာင္းခ်ထိန္းသိမ္းတိုးခ်ဲ႕မႈလုပ္ငန္းရပ္မ်ားတြင္ တပ္အားသေရြ႕ကူညီေထာက္ပံ့ရန္။


၅. ျပန္တြင္းျဖစ္ စားေသာက္ကုန္မ်ားအတြက္ အသိပညာ၊ အတတ္ပညာ၊ အရည္အေသြးစံခ်ိန္စံညႊန္းႏွင့္ ေစ်းကြက္ရွာေဖြထိုးေဖာက္ျခင္းမွ အမည္သစ္ပစၥည္းမ်ားပိုမိုတိုးခ်ဲ႕ထုတ္လုပ္လာေစရန္ အားေပးကူညီျခင္း (New Product Development)


၆. ျပည္တြင္းတြင္ ေနရာေဒသအလုိက္ ကုန္ၾကမ္းထုတ္လုပ္သူမ်ား၊ ကုန္ေခ်ာထုတ္လုပ္သူမ်ားႏွင့္ ၀ယ္ယူသံုးစြဲသူမ်ားအတြက္ ၀ယ္ယူေရာင္းခ်ရာတြင္ ပိုမိုလြယ္ကူျမန္ဆန္ေစရန္ ခ်ိတ္ဆက္မႈမ်ားေဆာင္ရြက္ေပးရန္ (Supply Chain Management)


၇. ျပည္တြင္းျဖစ္စားေသာက္ုန္ထုတ္လုပ္သူမ်ားသတင္းအခ်က္အလက္ႏွင့္ အသိပညာအတက္ပညာတိုးတက္ ျပန္႔ပြားေရးအတြက္ အဆက္အသြယ္၊ နည္းပညာႏွင့္ ပညာေပးလုပ္န္းမ်ားအားက်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္ေဆာင္ရြက္ရန္။ (Human Resource Development and Information Dissemination)


၈. ျပန္တြင္းတြင္စားေသာက္ကုန္ ထုတ္လုပ္သည့္လုပ္ငန္းမ်ားတည္ေထာင္ျခင္းျဖင့္ အလုပ္အကုိင္အခြင့္ အလမ္းမ်ားတိုးတက္ေပၚေပါက္လာေစရန္ႏွင့္ ကြ်မ္းက်င္ေသာလုပ္သာအင္အားစုမ်ား ျဖစ္ေပၚလာေစရန္။ (Business Evolution)


၉. အသိပညာအတက္ပညာတိုးပြားေစေရးႏွင့္ ေစ်းကြက္ခ်ဲ႕ထြင္ႏိုင္ေရးအတြက္ ျပည္တြင္းျပည္ပတြင္ရွိေသာစီးပြားေရးအဖြဲ႕အစည္းမ်ား၊ အသင္းအဖြဲ႕မ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္ခ်ိန္ဆက္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ရန္။ (Market Linkages)