Food & Health



ဗိုက်ပြည့်လျှင် စားသုံးပေးသင့်သော အစားအစာများ

Unicode

ဗိုက်ပြည့်လျှင် စားသုံးပေးသင့်သော အစားအစာများ  

 


အစားအစာအများကြီးစားလို့ ဗိုက်တင်း၊ ဗိုက်ပြည့်ရင် စားသုံးပေးသင့်တဲ့အစား အစာများကို အောက်တွင် ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။

 
နာနတ်သီး

နာနတ်သီးထဲမှာ ဘရိုမီလင်အင်ဇိုင်းက အစာအိမ်ချေဖျက်ပေးတဲ့ အက်စစ်ကို ပုံမှန်ဖြစ်စေပြီး ဝမ်းဗိုက်မအီမသာဖြစ်ခြင်းကို သက်သာစေတဲ့အတွက် ရင်ပြည့်ရင်ကယ်သူများအနေဖြင့် နာနတ်သီးဖျော်ရည်ကို သောက်သုံးပေးသင့်ပါတယ်။


Packing & Wrapping Equipment (163)ထုတ်ပိုးခြင်းအတွက်လိုအပ်သောပစ္စည်းများကိုဝယ်ယူနိုင်သည့်ဆိုင်များ (၁၆၃) ခုကိုရှာရန်နှိပ်ပါ။


ငှက်ပျောသီး

ငှက်ပျောသီးက ကျန်းမာရေးအတွက် စားသုံးရန်အလွန်ကောင်းမွန်တဲ့ အသီးတစ်မျိုးဖြစ်တဲ့အပြင် ဝမ်းနဲ့ အစာချေစနစ်အတွက်လည်း ကောင်းမွန်စေတဲ့အတွက် ဗိုက်တင်း၊ ဗိုက်ပြည့်သူများ အနေဖြင့်အစာစားပြီး တစ်နေ့တစ်လုံး စားသုံးနိုင်ပါတယ်။


လက်ဖက်ရည်ကြမ်း

ရေနွေးပူပူတစ်ခွက်ထဲတွင် မိမိတို့ကြိုက်နှစ်သက်သော လက်ဖက်ခြောက်အနည်းငယ်ထည့်ပြီး မိနစ် အနည်းငယ်ထား၍ သောက်သုံးနိုင်ပါတယ်။ လက်ဖက်ရည်ကြမ်းက အစာချေစနစ်ကို ကောင်းမွန်စေပြီး အဖန်ဓာတ်များပါဝင်ခြင်းကြောင့် မအီမသာဖြစ်ခြင်းကို သက်သာစေရုံသာမက ခံတွင်းနံ့ကိုပါ ကောင်းမွန်စေပါတယ်။


သံပရာဖျော်ရည်

သံပရာသီးနှစ်လုံးကို အရည်ညစ်ပြီး လီတာဝက်ခန့်ရေခွက်ထဲတွင် ဆားအနည်းငယ်၊ သကြား နဲ့ ရေသန့်ရောပြီး မွှေကာသောက်သုံးခြင်းဖြင့် အစာကြေစနစ်ကို ကောင်းမွန်စေတဲ့အပြင် သံပရာသီးတွင် အက်ဓာတ်တစ်မျိုးပါရှိသောကြောင့် အူလမ်းကြောင်းကို သန့်စင်စေပါတယ်။


Read More >>>>>   ဆုရကော်ဖီများကို ပြည်ပနိုင်ငံများရှိ ကော်ဖီပြပွဲများတွင် ပါဝင်ပြသမည်


ဒိန်ချဉ်

ဒိန်ချဉ်ကို ပျာရည်းအနည်းငယ်ရောပြီး သောက်သုံးပေးခြင်းဖြင့် အစာမကြေ ရင်ပြည့်ရင်ကယ် ဖြစ်ခြင်းကို သက်သာစေနိုင်တဲ့အပြင် ဒိန်ချဉ်က ခန္ဓာကိုယ်အတွက်လိုအပ်သော ဘက်တီးရီးယားများပါရှိတဲ့အတွက် ဝမ်းဗိုက်မအီမသာဖြစ်ခြင်းကိုသက်သာစေနိုင်ပါတယ်။


Myanmar Food Industry Directory

 

 

 

ဗိုက္ျပည့္လွ်င္ စားသံုးေပးသင့္ေသာ အစားအစာမ်ား

 

အစားအစာအမ်ားႀကီးစားလို႕ ဗိုက္တင္း၊ ဗိုက္ျပည့္ရင္ စားသံုးေပးသင့္တဲ့အစား အစာမ်ားကို ေအာက္တြင္ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 
နာနတ္သီး

နာနတ္သီးထဲမွာ ဘရိုမီလင္အင္ဇိုင္းက အစာအိမ္ေခ်ဖ်က္ေပးတဲ့ အက္စစ္ကို ပံုမွန္ျဖစ္ေစၿပီး ၀မ္းဗုိက္မအီမသာျဖစ္ျခင္းကို သက္သာေစတဲ့အတြက္ ရင္ျပည့္ရင္ကယ္သူမ်ားအေနျဖင့္ နာနတ္သီးေဖ်ာ္ရည္ကို ေသာက္သံုးေပးသင့္ပါတယ္။

 

Packing & Wrapping Equipment (163)ထုုတ္ပိုုးျခင္းအတြက္လုုိအပ္ေသာပစၥည္းမ်ားကိုုဝယ္ယူႏုုိင္သည့္ဆိုုင္မ်ား (၁၆၃) ခုကိုရွာရန္ႏွိပ္ပါ။

 

ငွက္ေပ်ာသီး

ငွက္ေပ်ာသီးက က်န္းမာေရးအတြက္ စားသံုးရန္အလြန္ေကာင္းမြန္တဲ့ အသီးတစ္မ်ိဳးျဖစ္တဲ့အျပင္ ၀မ္းနဲ႔ အစာေခ်စနစ္အတြက္လည္း ေကာင္းမြန္ေစတဲ့အတြက္ ဗိုက္တင္း၊ ဗိုက္ျပည့္္သူမ်ား အေနျဖင့္အစာစားၿပီး တစ္ေန႔တစ္လံုး စားသံုးႏိုင္ပါတယ္။


လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း

ေရေႏြးပူပူတစ္ခြက္ထဲတြင္ မိမိတို႕ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ လက္ဖက္ေျခာက္အနည္းငယ္ထည့္ၿပီး မိနစ္ အနည္းငယ္ထား၍ ေသာက္သံုးႏိုင္ပါတယ္။ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းက အစာေခ်စနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး အဖန္ဓာတ္မ်ားပါ၀င္ျခင္းေၾကာင့္ မအီမသာျဖစ္ျခင္းကို သက္သာေစ႐ံုသာမက ခံတြင္းနံ႔ကိုပါ ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

 

သံပရာေဖ်ာ္ရည္

သံပရာသီးႏွစ္လံုးကို အရည္ညစ္ၿပီး လီတာ၀က္ခန္႔ေရခြက္ထဲတြင္ ဆားအနည္းငယ္၊ သၾကား နဲ႔ ေရသန္႔ေရာၿပီး ေမႊကာေသာက္သံုးျခင္းျဖင့္ အစာေၾကစနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစတဲ့အျပင္ သံပရာသီးတြင္ အက္ဓာတ္တစ္မ်ိဳးပါရွိေသာေၾကာင့္ အူလမ္းေၾကာင္းကို သန္႔စင္ေစပါတယ္။

 

Read More >>>>>   ဆုရေကာ္ဖီမ်ားကို ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ားရွိ ေကာ္ဖီျပပြဲမ်ားတြင္ ပါဝင္ျပသမည္

 

ဒိန္ခ်ဥ္

ဒိန္ခ်ဥ္ကို ပ်ာရည္းအနည္းငယ္ေရာၿပီး ေသာက္သံုးေပးျခင္းျဖင့္ အစာမေၾက ရင္ျပည့္ရင္ကယ္ ျဖစ္ျခင္းကို သက္သာေစႏိုင္တဲ့အျပင္ ဒိန္ခ်ဥ္က ခႏၶာကိုယ္အတြက္လုိအပ္ေသာ ဘက္တီးရီးယားမ်ားပါရွိတဲ့အတြက္ ၀မ္းဗိုက္မအီမသာျဖစ္ျခင္းကိုသက္သာေစႏိုင္ပါတယ္။

 

Myanmar Food Industry Directory

Read times Last modified on Saturday, 22 February 2020 13:16
Rate this item
(0 votes)