Food & Health



ခရမ္းသီး စားရင္ရမယ့္ အက်ိဳးေက်းဇူး ၇ မ်ိဳးနဲ႔ သတိထားရမယ့္ အခ်က္မ်ား

ခရမ္းသီးမွာ ထက္ျမက္တဲ့ အာနိသင္ေတြရွိတာေၾကာင့္ ကိုယ္၀န္ေဆာင္ မိခင္ေတြ အသင့္အတင့္ စားသံုးေပးမယ္ဆိုရင္ သိသာတဲ့ အက်ဳိးေက်းဇူးေတြ ရရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

 

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ ကာလမွာ ခရမ္းသီး စားရင္ရမယ့္ အက်ိဳးေက်းဇူး (၇) မ်ိဳးကေတာ့ ေအာက္ပါ အတိုင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

 

(၁) ခရမ္းသီးမွာ ၾကြယ္၀စြာပါ၀င္တဲ့ ေဖာ္လစ္အက္ဆစ္ဟာ သေႏၶသား ေမြးဖြားလာတဲ့အခါ ကိုယ္အဂၤါ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈျဖစ္ပြားႏိုင္မယ့္ ရာခိုင္ႏႈန္းကိုေလ်ာ့ ခ်ေပးၿပီး ေသြးနီ ဆဲလ္ေတြရဲ႕ ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

 

(၂) သူ႔မွာ ဗီတာမင္ စီ၊ ႏိုင္ယာစင္၊ ဘီကြန္ပလက္စ္ ၊ ဗီတာမင္ ေအ နဲ႔ ဗီတာမင္ အီး ေတြ အမ်ားႀကီးပါ၀င္တာေၾကာင့္ သေႏၶသားကို ဖြံ႔ၿဖိဳးႀကီးထြားေစၿပီး က်န္းမာေစပါတယ္။

 

(၃) မိခင္ေလာင္းရဲ႕ အစာေခ်စနစ္ကို တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ အစာအိမ္အခ်ဥ္ေပါက္တာ ၊ အစာမေၾကတာေတြကို သက္သာေစၿပီး အစာကို ပိုမိုေၾက ညက္ေစပါတယ္။

 

(၄) မိခင္ေလာင္းရဲ႕ ကိုယ္ခံစြမ္းအားကို ျမွင့္တင္ေပးတဲ့အတြက္ ဖ်ားနာတာနဲ႔ ေရာဂါကူးစက္မႈေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မွာျဖစ္သလို သေႏၶသားကိုလည္း စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာခၽြတ္ယြင္းမႈေတြ မျဖစ္ပြားေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

 

(၅) မိခင္ေလာင္းမွာရွိတဲ့ မေကာင္းတဲ့ ကိုလက္စ္ထေရာေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးၿပီး ေကာင္းတဲ့ ကိုလက္စ္ထေရာေတြကို ျမွင့္တင္ေပးတာေၾကာင့္ ႏွလံုးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ေ၀ဒနာေတြ နဲ႔ ေလမျဖန္းေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

 

(၆) ေသြးအတက္အက်မ်ားတဲ့ မိခင္ေလာင္းေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးေဆးတစ္ပါးပါ။ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ကို ပံုမွန္ျဖစ္ေအာင္ ထိန္းညွိေပးပါတယ္။

 

(၇) ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ကာလဆီးခ်ိဳေရာဂါခံစားရတဲ့ မိခင္ေလာင္းေတြအေနနဲ႔ ခရမ္းသီးစားေပးျခင္းျဖင့္ ေသြးတြင္းသိၾကားဓါတ္ အတက္၊အက်ျဖစ္ျခင္း၊ မတည္ျငိမ္ျခင္းမျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ထိန္းညွိေပးႏိုင္ပါတယ္။

 

တစ္ဖက္မွာလည္း တန္ေဆးလြန္ေဘးဆိုသလို အမ်ားအျပားစားမိရင္ ဆိုးက်ဳိးေတြျဖစ္ေပၚႏိုင္တာေၾကာင့္ အလြန္အကြ်ံမစားမိေအာင္ သတိျပဳဖို႔ေတာ ့လိုပါလိမ့္မယ္။

 

ခရမ္းသီးဟာ အေအးစာျဖစ္တဲ့အတြက္ အစာမေၾကတာ၊ ေလထိုးေလေအာင့္တာမ်ိဳးေတြနဲ႔ အက္ဆစ္ဓါတ္မ်ားတဲ့အတြက္ ကိုယ္ဝန္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ သက္ေသာင့္သက္သာမရွိတာမ်ိဳးေတြ စတဲ့ေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးေတြ ခံစားရႏုိင္ပါတယ္။


Credit : Little one Magazine (burmesebaby)

Read times
Rate this item
(1 Vote)