Food & Health





သင်္ဘောသီးကို ဆေးဖက်ဝင်အောင် ဘယ်လို စားမလဲ

Unicode

သင်္ဘောသီးကို ဆေးဖက်ဝင်အောင် ဘယ်လို စားမလဲ


သင်္ဘောသီးဟာ ရာသီမရွေးရနိုင်တဲ့ အသီးဖြစ်ပြီး လူအများ ကြိုက်နှစ်သက်တဲ့ အသီးဖြစ်ပါတယ်။ အသီးအနှံတွေကို ဆေးဝါးဖြစ်အောင် စားသုံးရာမှာ ဘယ်လိုမျိုး စားသုံးရမလဲဆိုတာ မျှဝေလိုက်ပါတယ်။

 

သင်္ဘောသီးဟာ အစာကို ကြေလွယ်အောင် ကူညီပေးနိုင်ပါတယ်။ အင်ဆီအောက်ဆီးဒင့်ပါဝင်ပြီး ဗီ်တာမင် စီ၊ ဗီ်တာမင်အီး၊ နှင့် Beta-Carotene ပါဝင်ပါတယ်။

 

သင်္ဘောသီးထဲမှာပါဝင်တဲ့ Folate ၊ ဗီတာမင်စီ ၊ ဗီတာမင်အီး၊ Beta-Carotene တို့ဟာ အူမကြီးကင်ဆာကို ကာကွယ်ပေးနိုင်ပါတယ်။ မအီမသာဖြစ်ခြင်း၊ ပျို့ချင်၊ အန်ချင်ခြင်း မူးမော်တတ်သူများအတွက်လည်း သင်္ဘောသီး ကိုစားသုံးခြင်းဖြင့် ကာကွယ်ပေးနိုင်ပါတယ်။ အိမ်ထောင်သည် များအတွက်လည်း အထူးကောင်းမွန်ပါတယ်။

 

နံနက် ၈ နာရီ စားသုံးလျှင် – အစာအိမ်နှင့် အူလမ်းကြောင်း အတွက် ကောင်းမွန် ပါတယ်။

 

Read More >>>>>  ဖရဲသီးေကာင္းေကာင္းေလးရဖုိ႕ ဘယ္လုိေရြးဝယ္ၾကမလဲ

 

နံနက် ၉ နာရီ စားသုံးလျှင် – သွေးအဆိပ်ဖြစ်ခြင်းကို ကောင်းမွန်သည်။ သွေးသားကို သန့်စင် စေပါတယ်။

 

နံနက် ၁၀ နာရီ စားသုံးလျှင် – အသည်း၌ ပူခြင်းကို ကောင်းမွန်ပြီး ဝမ်းချုပ်ခြင်းကို သက်သာ စေပါတယ်။

 

နံနက် ၁၁ နာရီ စားသုံးလျှင် – အာသီးနာခြင်း၊ အာခြောက်ခြင်းတို့ကို ကောင်းမွန်စေပါတယ်။

 

မွန်းလွဲ ၁ နာရီ စားသုံးလျှင် – နွယ်ချိုမှုန့်နှင့် တို့၍စားလျှင် အစာကြေစေပါတယ်။

 

မွန်းလွဲ ၂ နာရီ စားသုံးလျှင် – ပါးစပ်ပုပ်၍ ပါးစပ်နံခြင်းကို ကောင်းမွန်စေပါတယ်။

 

မွန်းလွဲ ၃ နာရီ စားသုံးလျှင် – အူမကြီးပူ၍ ဝမ်းမကောင်းလျှင် စားသုံးနိုင်ပါတယ်။

 

ညနေ ၄ နာရီ စားသုံးလျှင် – ပျားရည်နှင့်တို့စားပါက သွေးတိုးခြင်းကို သက်သာစေပါတယ်။ (ကလေးမစားရ)

 

Source:Myfoodmyanmar

 

 

 

 

သေဘၤာသီးကို ေဆးဖက္၀င္ေအာင္ ဘယ္လို စားမလဲ

 

သေဘၤာသီးဟာ ရာသီမေရြးရႏုိင္တဲ့ အသီးျဖစ္ၿပီး လူအမ်ား ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ အသီးျဖစ္ပါတယ္။ အသီးအႏွံေတြကို ေဆး၀ါးျဖစ္ေအာင္ စားသံုးရာမွာ ဘယ္လုိမ်ိဳး စားသံုးရမလဲဆိုတာ မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္။

 

သေဘၤာသီးဟာ အစာကို ေၾကလြယ္ေအာင္ ကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။ အင္ဆီေအာက္ဆီးဒင့္ပါ၀င္ၿပီး ဗီ္တာမင္ စီ၊ ဗီ္တာမင္အီး၊ ႏွင့္ Beta-Carotene ပါ၀င္ပါတယ္။

 

သေဘၤာသီးထဲမွာပါ၀င္တဲ့ Folate ၊ ဗီတာမင္စီ ၊ ဗီတာမင္အီး၊ Beta-Carotene တို႔ဟာ အူမႀကီးကင္ဆာကို ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ မအီမသာျဖစ္ျခင္း၊ ပိ်ဳ႕ခ်င္၊ အန္ခ်င္ျခင္း မူးေမာ္တတ္သူမ်ားအတြက္လည္း သေဘၤာသီး ကိုစားသံုးျခင္းျဖင့္ ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ အိမ္ေထာင္သည္ မ်ားအတြက္လည္း အထူးေကာင္းမြန္ပါတယ္။

 

နံနက္ ၈ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – အစာအိမ္ႏွင့္ အူလမ္းေၾကာင္း အတြက္ ေကာင္းမြန္ ပါတယ္။

 

Read More >>>>>  ဖရဲသီးေကာင္းေကာင္းေလးရဖုိ႕ ဘယ္လုိေရြးဝယ္ၾကမလဲ

 

နံနက္ ၉ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – ေသြးအဆိပ္ျဖစ္ျခင္းကို ေကာင္းမြန္သည္။ ေသြးသားကို သန္႔စင္ ေစပါတယ္။

 

နံနက္ ၁၀ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – အသည္း၌ ပူျခင္းကို ေကာင္းမြန္ၿပီး ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းကို သက္သာ ေစပါတယ္။

 

နံနက္ ၁၁ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – အာသီးနာျခင္း၊ အာေျခာက္ျခင္းတို႔ကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

 

မြန္းလဲြ ၁ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – ႏြယ္ခ်ိဳမႈန္႔ႏွင့္ တို႔၍စားလွ်င္ အစာေၾကေစပါတယ္။

 

မြန္းလဲြ ၂ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – ပါးစပ္ပုပ္၍ ပါးစပ္နံျခင္းကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

 

မြန္းလဲြ ၃ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – အူမႀကီးပူ၍ ဝမ္းမေကာင္းလွ်င္ စားသံုးႏိုင္ပါတယ္။

 

ညေန ၄ နာရီ စားသံုးလွ်င္ – ပ်ားရည္ႏွင့္တို႔စားပါက ေသြးတိုးျခင္းကို သက္သာေစပါတယ္။ (ကေလးမစားရ)

 

Source:Myfoodmyanmar

Read times Last modified on Tuesday, 04 February 2020 13:38
Rate this item
(0 votes)